Hét Proces

Paul Abma is constant bezig te onderzoeken welke strategieën leiden tot de beste resultaten. Zo ontdekte hij dat veel organisaties druk bezig zijn met de innovatie van hun producten en diensten en toch niet die resultaten krijgen die zij zelf voor ogen hadden.
Veranderen is een vaak gebruikt woord, maar wie echt wil 'veranderen' moet juist niet met veranderen bezig zijn.

Praat met uw medewerkers over veranderen en de kans is groot dat zij u op een bepaalde manier aankijken en bepaalde woorden gaan kiezen. Echt veranderen gaat automatisch, kost geen enkele inspanning en gaat onbewust. Wie naar de verandering van het eigen lichaam of naar de verandering van de seizoenen kijkt, weet dat. Dit is een continue proces.

Wij hoeven niet te werken aan veranderen. Relaties veranderen. De economie verandert. Uw business verandert. Wij kunnen doen alsof dat niet zo is, maar het gebeurt wel. Terwijl veranderen automatisch gaat, geldt dit niet voor progressie. Daar moeten wij constant aan werken. 

In 'Hét Proces' gaat het om het innoveren van het innovatieproces van organisaties waardoor er nieuwe acties en nieuwe resultaten ontstaan. Twee levenslessen die van groot belang zijn in ' Hét Proces' zijn:
1. De Wetenschap der Resultaten, en
2. De Techniek der Voltooiing

Wanneer u innovatieproces innoveert maakt u snel en eenvoudig progressie. 'Hét Proces' is een simpele en snelle strategie, maar niet gemakkelijk. Het gaat immers niet om veranderen, maar om progressie maken. Dit betekent dat er constant aan het proces gewerkt moet worden. 'Hét Proces' geeft u de tools om de progressie te maken die u wilt. 

Alle programma's van Paul Abma:



140+

tevreden opdrachtgevers 

ANDERS

geen beamers
wél flipovers

Altijd op maat

niks 'van de plank'

Altijd op maat

niks 'van de plank'

Opdrachtgevers van Paul Abma zijn onder andere: 3M, ABB, Ministerie van Defensie, Deutsche Bank, Essent, ING, Intergamma, Pfizer, PWC, Rabobank, Roche en Toyota.

© AHHA & PAUL ABMA 2016 | ALL RIGHTS RESERVED